.:: خوراک مغز ::. ادبیات، سینما، و دنیای تکنولوژی

وبلاگ شخصی آرش رحمانی

دانلود کتاب تاریخ فلسفه غرب از برتراند راسل

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۲۲ ب.ظ

با سلام خدمت شما عزیزان

امروز برای شما سروران گرامی کتاب بسیار گرانبهای تاریخ فلسفه غرب نوشته برتراند راسل را آماده کرده ام. البته این کتاب در فرمت پی دی اف نیز موجود است اما فایلی که در این پست می توانید آن را دانلود نمایید فرمت محبوب EPUB بوده که با تمامی کتاب خوانهای جدید سازگاری کامل دارد و شما به راحتی می توانید از آن بر روی کتاب خوان و یا تبلت خود استفاده نمایید. صفحه بندی بسیار دقیق و زیبا، فونت مناسب، و حجم بسیار کم از جمله ویژگی های این فایل می باشد. 

*توجه: اگر شما دارای تبلت iPad می باشید؛ میتوانید با انتقال این کتاب به نرم افزار iBooks اپل از توانایی هایلایت کردن متن، آندرلاین کردن و اضافه کردن نوت به آن نیز بهره مند شود. این قابلیت ها برای فایل های پی دی اف در این نرم افزار غیرفعال می باشد.


هم اکنون می توانید این کتاب نفیس را از سرور اختصاصی وبلاگ ادبیات با حجم تقریبا 3 مگابایت دانلود نمایید.


دانلود از سرور اختصاصی وبلاگ ادبیات

  • آرش رحمانی

نظرات  (۳)

سلام استاد
ممنون از اینکه آدرس رو فرستادین برامون. و همچنین ممنون برای این کتاب جالب. من روی کامپیوتر نتونستم اجراش کنم. نرم افزار خاصی میخواد؟ چون من تبلت ندارم.

بهرحال، ممنون.
پاسخ:
برای اجرای این فایل ها بر روی کامپیوترتون به نرم افزار نیاز دارین... ولی اگر با جست و جو در اینترنت نتونستین نرم افزار خوب پیدا کنید میتونید دوباره خبر بدین تا فایل PDF کتاب رو براتون بزارم. البته با سرچ توی سایت های دانلود کتاب هم میتونید نسخه پی دی اف رو به راحتی دانلود کنید. 
سلام استاد رحمانی
ممنون. بسیار مفید بود.
پاسخ:
خواهش میکنم علیرضا جان. 
سلام
مرسی که وقت میزارید،شک نکنید که راه اندازی وبلاگ مفید خواهد بود. حداقل برای ما که اول راهیم ونیازمند راهنمایی.
پاسخ:
خواهش میکنم. امیدوارم باشه. با اضافه شدن بخش های جدید و البته جذاب به وبلاگ امیدوارم بتونم همه رو هر چه بیشتر با ادبیات آشنا و علاقه مند کنم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی