.:: خوراک مغز ::. ادبیات، سینما، و دنیای تکنولوژی

وبلاگ شخصی آرش رحمانی

خلاصه ی مراسم اسکار 2015 + لینک دانلود مراسم

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۱۴ ب.ظ

هشتاد و هفتمین مراسم اسکار بامداد چهارشنبه با اجرای نیل پاتریک هریس اجرا شد و مجمسه های طلایی برندگان اسکار به آنها اهدا گردید. در ادامه می توانید لیست برندگان مراسم اسکار 2015 را مشاهده نمایید.




مراسم اسکار امسال با اجرای یک قطعه موسیقی در مورد جادوی فیلم توسط نیل پاتریک هریس شروع شد و در طول مراسم برندگان رشته های مختلف مشخص شدند. نکته جالب توجه مراسم اسکار امسال برندگان رشته های بهترین فیلم و کارگردانی بودند که با پیش بینی های انجام شده قبل از مراسم تفاوت داشتند و اندکی غافل گیر کننده بودند.


1- اسکار بهترین فیلم

این جایزه که معمولا آخرین جایزه ی این مراسم است توسط «شان پن» معرفی و اهدا شد و فیلم Birdman توانست اسکار بهترین فیلم را کسب نمایید.


2- بهترین بازیگر مرد نقش اول

این جایزه به ادی ردمین بازیگر فیلم The Theory of Everything رسید. وی در این فیلم در نقش «استیفن هاوکینگ» ظاهر شده بود.


3- بهترین بازیگر زن نقش اول

طبق پیش بینی هایی که انجام شده بود تقریبا همه مطمئا بودند که جولین موور بازیگر فیلم Still Alice برنده این جایزه خواهد بود و چنین اتفاقی نیز افتاد.


4- بهترین بازیگر مرد نقش مکمل

برنده این جایزه نیز از هفته ها قبل از مراسم اسکار مشخص شده بود. «جی. کی. سیمنز» برای بازی در فیلم Whiplash به عنوان یک معلم موسیقی جایزه اسکار را کسب کرد.


5- بهترین بازیکر زن نقش مکمل

برنده این جایزه نیز تقریبا از قبل مشخص بوده و این جایزه را «پاتریشا آرکت» برای بازی در فیلم Boyhood کسب کرد.


6- بهترین کارگردان

جایزه بهترین کارگردان به «اینوریتو» کارگردان فیلم Birdman رسید و وی در یک شوخی جالب گفت که احتمال سال بعد قوانین مهاجرتی سخت تری برای شرکت کنندگان در اسکار وضع کنند چون بردن جایزه بهترین کارگردان در دو سال متوالی توسط دو کارگردان مکزیکی (آلفونسو کوران برای فیلم جاذبه) مشکوک به نظر می رسد.


در دیگر بخش های مراسم امسال نیز جایزه بهترین فیلم نامه اقتباسی به فیلم The Imitation Game و فیلم نامه اصیل به فیلم Birdman اهدا شد.


اگر مایل به دیدن مراسم اسکار هستید می توانید این مراسم را از طریق لینک های زیر بصورت مستقیم دانلود کنید. (منبع لینک ها وبسایت دانلودها می باشد.)


پارت یک

پارت دو

نظرات  (۱)

  • محمد فاضلی
  • بسیار ممنون جناب رحمانی. مراسم رو دیدم و به نظرم بغیر از اون قطعه موزیکال اولیه کل مراسم به شدت خسته کننده بود. هر سال بدتر از سال پیش.
    البته با شما موافقم که در چند رشته اتفاقات غیرمنتظره ای افتاد. خودم هم منتظر بودم که Boyhood اسکار بهترین فیلم و کارگردانی رو بگیره.
    پاسخ:
    در زمینه های بسیار غیرقابل پیش بینی عمل کردند امسال اما همانطور که شما هم اعلام کردید هر سال به تعداد کسانی که منتقد این مراسم می شوند اضافه می شود. تعداد بینندگان هم همیشه در حال کاهش بوده است. تعداد بینندگان مراسم امسال 16 درصد از مراسم سال پیش کمتر بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی