.:: خوراک مغز ::. ادبیات، سینما، و دنیای تکنولوژی

وبلاگ شخصی آرش رحمانی

با سلام خدمت شما همراهان وبلاگ ادبیات

اگر چه که اهداف کلی وبلاگ ادبیات شامل نشر مطالبی ادبی، سینمایی و... می باشد، اما هر چند وقت یکبار نیز مطالبی در حوزه ی تکنولوژی منتشر خواهم کرد. امروز نیز قصد دارم به معرفی بازی جذابی بپردازم که هم می تواند سرگرم کننده باشد و هم آموزنده: بازی زیبای Words with Friends

در ادامه مطلب با من همراه باشید.


این بازی زیبا که چند سالی است بر روی پلتفرم های موبایل و تبلت و در شبکه های اجتماعی منتشر شده است بازی جذابی است که به تست معلومات لغوی شما می پردازد. هدف این بازی آنلاین درست کردن کلمات با حروفی است که در هر مرحله به شما داده می شود. هر یک از این حروف دارای امتیاز بخصوصی بوده که در کنار هم امتیاز یک کلمه را مشخص خواهند کرد.  بازیکنی که بیشترین امتیاز را کسب کند نهایتا برنده ی بازی لقب خواهد گرفت.

همانطور که در عکس نیز مشاهد می کنید، بوردی که بازی بر روی آن صورت می گیرید در ابتدای بازی خالی بود و فقط تعدادی از خانه های آن در علامت هایی می باشند که در ادامه به توضیح آن خواهم پرداخت.

علامت ستاره وسط بورد: یکی از حروف اولین کلمه بازی باید بر روی این خانه قرار گیرد وگرنه بازی شروع نخواهد شد. اصولا در این بازی هر لغت جدید باید چسبیده به لغات قبلی نوشته شود طوری که هر دو کلمه هنوز هم با معنی باشند.

علامت DL: به این معنی است که امتیاز حرفی که روی این خانه قرار می گیرد دوبرابر خواهد شد.

علامت TL: به این معنی است که امتیاز حرفی که روی آن قرار گرفته سه برابر خواهد شد.

علامت DW: امتیاز کلی کلمه را دو برابر می کند.

علامت TW: امتیاز کلی کلمه را سه برابر می کند.


این بازی زیبار را می توانید با رقبای آنلاین رندمی که بازی برایتان انتخاب می کند بازی کنید و یا می توانید با اضافه کردن ID دوستان خود با آنها به رقابت بپردازید. 

این بازی سرگرم کننده جنبه های آموزش بسیاری نیز دارد. در نسخه های جدید این بازی هر کلمه ای که شما یا حریفتان در بازی بنویسد  می توانید با کلیک روی ان به معنی و اطلاعات جالبی در مورد آن دسترسی داشته باشید.

 این بازی زیبا برای سیستم عامل های iOS و اندروید موجود می باشد که می توانید از طریق لینک های زیر به دانلود آنها بپردازید.



دانلود نسخه iOS


دانلود نسخه Android از گوگل پلی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی