.:: خوراک مغز ::. ادبیات، سینما، و دنیای تکنولوژی

وبلاگ شخصی آرش رحمانی

تولد یک سالگی وبلاگ ادبیات

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۲۹ ب.ظ

با سلام خدمت همراهان وبلاگ ادبیات

امروز، ششم بهمن ماه، مصادف است با تولد یک سالگی وبلاگ ادبیات (و سینما). اولین پست این وبلاگ در سال 92 و در چنین روزی نوشته و به فضای مجازی ارسال گردید و در طول یک سال گذشته همیشه تلاش بر این بوده تا بتوانیم مطالبی اصلی و اورجینال در مورد ادبیات، سینما و دنیای فناوری برای خوانندگان خود فراهم کنیم.

امیدواریم که در سال های آینده نیز بتوانیم با مطالبی بهتر در خدمت شما دوستان گرامی باشیم. هدف و رسالت وبلاگ تشویق خوانندگان بلاگ به خواندن آثار ادبی و دیدن آثار سینمایی کلاسیک و مفید می باشد و امیدواریم بتوانیم این وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم. این را نیز به یاد داشته باشید که نظرات شما همراهان وبلاگ می تواند در هرچه بهتر شدن وبلاگ به ما کمک شایانی بکند.


نکته آخر هم اینکه مسابقه داستان نویسی وبلاگ نیز به کمک خدا و شما دوستان گرامی برگزار شد و جوایز برندگان نیز امروز برای آنها ارسال شد. منتظر اطلاعیه های جذاب ما برای تعطیلات نوروزی باشید.

موفق و سربلند باشید

ارادتمند شما

آرش رحمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی